Személyi edzés

Szolgáltatások  a személyi edzés keretein belül:
  • Mozgásszervi állapotfelmérés
  • Mozgásminta-szűrés
  • Fascia stretching
  • Izomláncok hengerelése (SMR tecnikák) 
  • Mobilizáció fejlesztés
  • Stabilizáció fejlesztés
  • Mozgásminta-tanítás (Funkcionális edzés)
  • Preventív gerincedzés
  • Core-stabilizációs tréning
  • Pulzuskontrollált edzés 
  • Prenatális edzés – várandósság előtti / alatti edzés
  • Posztnatális edzés – szülés utáni regenerációs edzés 
  • Erőnléti edzés sportolóknak 
Ha szeretnél egy olyan edzőt, aki:
  • csak rád figyel az edzésen
  • segít, hogy ne sérülj le
  • fontos neki a fejlődésed
  • tervszerűen felépített edzéseket tart
  • figyelembe veszi a speciális igényeidet
  • komplex állapotfelmérés után állítja össze az edzésterved
  • megtanít a masszázshenger használatára
  • figyel a helyes testtartásra, és arra, hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat
  • folyamatos pulzuskontroll-lal dolgozik
  • táplálkozási és életmódbeli tanácsokat ad
  • megtanít a súlyzók helyes használatára
  • funkcionális edzéseken izzaszt meg
  • tudja milyen edzésre van szükséged, ha gerincproblémád van/volt (pl. sérv)
  • segít, ha derékfájással, térd- váll- csípő problémával küzdesz
  • gerinctréninget tart, ha épp arra van szükséged
  • speciális technikákkal segít a szülés utáni megváltozott test regenerálásban (Rectus diastasis, stb. esetén).. 
Kiemelten ajánlott:
  • kezdőknek, újrakezdőknek
  • túlsúlyosoknak
  • túlzottan soványaknak
  • idősebbeknek, fiatalabb korosztálynak
  • egészségügyi problémákkal küzdőknek (ízületi bántalmak, porckopások, gerincsérv, derékfájdalmak, csontritkulás esetén)
  • speciális igényűeknek (IR, PCOS, pajzsmirigy alul-vagy túlműködés, endometriózis) 
Állapotfelmérés és testsúlyelemzés után elkezdjük a fokozatosan és tudatosan felépített, pulzuskontrollált edzést. 
Természetesen a megfelelő szakszerű bemelegítés és nyújtás elengedhetetlen része lesz az edzésnek. 

Mobilizációval kezdünk, hiszen elengedhetetlen az ízületek megfelelő mozgathatósága a gerincünk védelme, a későbbi sérülések megelőzése és a fejlődés érdekében. Második lépés a stabilizáció fejlesztés, a core izomzat trenírozása (neuromuszkuláris kontroll), ezt követi a majd a mozgásminta (újra)tanítása, a funkcionális edzés.
A keringési rendszert és a vázizomzatot is eddzük, nagy hangsúlyt fektetve a kondíciós és a koordinációs képességekre is!  
Kiváltjuk az optimális edzésingert, a szervezet alul- vagy túlterhelése nélkül. 

Van már időpontod? Ha még nincs, jelentkezz mihamarabb, szeretettel várlak!