Peak Gym Aréna +36-70-220-1064 barbi@sudibarbara.hu

Személyi edzés

Szolgáltatások  a személyi edzés keretein belül:
– Erőnléti edzés sportolóknak
– Mozgásszervi állapotfelmérés
– Mozgásminta-szűrés
– Fascia stretching
– Izomláncok hengerelése (SMR tecnikák)
– Mobilizáció fejlesztés
– Stabilizáció fejlesztés
– Mozgásminta-tanítás (Funkcionális edzés)
– Preventív gerincedzés
– Core-stabilizációs tréning
– Pulzuskontrollált edzés
– Fitmummy (Mummy Tummy tréning) – szülés utáni regenerációs edzés

Ha szeretnél egy olyan edzőt, aki:
– csak rád figyel az edzésen
– segít, hogy ne sérülj le
– fontos neki a fejlődésed
– tervszerűen felépített edzéseket tart
– figyelembe veszi a speciális igényeidet
– komplex állapotfelmérés után állítja össze az edzésterved
– megtanít a masszázshenger használatára
– figyel a helyes testtartásra, és arra, hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat
– folyamatos pulzuskontrollal dolgozik
– táplálkozási és életmódbeli tanácsokat ad
– megtanít a súlyzók helyes használatára
– funkcionális edzéseken izzaszt meg
– tudja milyen edzésre van szükséged, ha gerincproblémád van/volt (pl. sérv)
– segít, ha derékfájással, térd- váll- csípő problémával küzdesz
– gerinctréninget tart, ha épp arra van szükséged
– speciális technikákkal segít a szülés utáni megváltozott test regenerálásban (Rectus diastasis, stb. esetén)..

Kiemelten ajánlott:
– kezdőknek, újrakezdőknek
– túlsúlyosoknak
– túlzottan soványaknak
– idősebbeknek, fiatalabb korosztálynak
– egészségügyi problémákkal küzdőknek (ízületi bántalmak, porckopások, gerincsérv, derékfájdalmak, csontritkulás esetén)
– speciális igényűeknek (IR, PCOS, Pm)

Állapotfelmérés és testsúlyelemzés után elkezdjük a fokozatosan és tudatosan felépített, pulzuskontrollált edzést.
Természetesen a megfelelő szakszerű bemelegítés és nyújtás elengedhetetlen része lesz az edzésnek.

Mobilizációval kezdünk, hiszen elengedhetetlen az ízületek megfelelő mozgathatósága a gerincünk védelme, a későbbi sérülések megelőzése és a fejlődés érdekében. Második lépés a stabilizáció fejlesztés, a core izomzat trenírozása (neuromuszkuláris kontroll), ezt követi a majd a mozgásminta (újra)tanítása, a funkcionális edzés.
A keringési rendszert és a vázizomzatot is eddzük, nagy hangsúlyt fektetve a kondíciós és a koordinációs képességekre is!
Kiváltjuk az optimális edzésingert, a szervezet alul- vagy túlterhelése nélkül.

Van már időpontod? Ha még nincs, jelentkezz mihamarabb, és vegyél részt egy INGYENES állapotfelmérésen a Peak Gym Arénában, szeretettel várlak!