Budapest XI.ker., Fadrusz utca 15. +36-70-220-1064 barbi@sudibarbara.hu

Személyi edzés

Szolgáltatások  a személyi edzés keretein belül:
– Erőnléti edzés sportolóknak
– Mozgásszervi állapotfelmérés
– Mozgásminta-szűrés
– Fascia stretching
– Izomláncok hengerelése (SMR tecnikák)
– Mobilizáció fejlesztés
– Stabilizáció fejlesztés
– Mozgásminta-tanítás (Funkcionális edzés)
– Preventív gerincedzés
– Core-stabilizációs tréning
– Pulzuskontrollált edzés
– Fitmummy (Mummy Tummy tréning) – szülés utáni regenerációs edzés

Ha szeretnél egy olyan edzőt, aki:
– csak rád figyel az edzésen
– segít, hogy ne sérülj le
– fontos neki a fejlődésed
– tervszerűen felépített edzéseket tart
– figyelembe veszi a speciális igényeidet
– komplex állapotfelmérés után állítja össze az edzésterved
– megtanít a masszázshenger használatára
– figyel a helyes testtartásra, és arra, hogyan végezd szabályosan a gyakorlatokat
– folyamatos pulzuskontrollal dolgozik
– táplálkozási és életmódbeli tanácsokat ad
– megtanít a súlyzók helyes használatára
– funkcionális edzéseken izzaszt meg
– tudja milyen edzésre van szükséged, ha gerincproblémád van/volt (pl. sérv)
– segít, ha derékfájással, térd- váll- csípő problémával küzdesz
– gerinctréninget tart, ha épp arra van szükséged
– speciális technikákkal segít a szülés utáni megváltozott test regenerálásban (Rectus diastasis, stb. esetén)..

Kiemelten ajánlott:
– kezdőknek, újrakezdőknek
– túlsúlyosoknak
– túlzottan soványaknak
– idősebbeknek, fiatalabb korosztálynak
– egészségügyi problémákkal küzdőknek (ízületi bántalmak, porckopások, gerincsérv, derékfájdalmak, csontritkulás esetén)
– speciális igényűeknek (IR, PCOS, Pm)

Állapotfelmérés és testsúlyelemzés után elkezdjük a fokozatosan és tudatosan felépített, pulzuskontrollált edzést.
Természetesen a megfelelő szakszerű bemelegítés és nyújtás elengedhetetlen része lesz az edzésnek.

Mobilizációval kezdünk, hiszen elengedhetetlen az ízületek megfelelő mozgathatósága a gerincünk védelme, a későbbi sérülések megelőzése és a fejlődés érdekében. Második lépés a stabilizáció fejlesztés, a core izomzat trenírozása (neuromuszkuláris kontroll), ezt követi a majd a mozgásminta (újra)tanítása, a funkcionális edzés.
A keringési rendszert és a vázizomzatot is eddzük, nagy hangsúlyt fektetve a kondíciós és a koordinációs képességekre is!
Kiváltjuk az optimális edzésingert, a szervezet alul- vagy túlterhelése nélkül.

Van már időpontod? Ha még nincs, jelentkezz mihamarabb, szeretettel várlak!

Related Post

PulzuskontrollPulzuskontroll

Pulzus vagy pulzusszám?Pulzusmérést végzünk, ha két ujjunkat bal csuklónkra vagy nyaki ütőerünkre helyezzük, és megmérjük a lüktetések számát.Pulzusszámmérést végzünk akkor, amikor a bőrön keresztüli elektromos