Peak Gym Aréna +36-70-220-1064 barbi@sudibarbara.hu

Személyi edzés

Szolgáltatások  a személyi edzés keretein belül:
– Erőnléti edzés sportolóknak
– Mozgásszervi állapotfelmérés
– B-SWOT analízis (mozgásminta-szűrés)
– Fascia stretching
– Izomláncok hengerelése (SMR tecnikák)
– Mobilizáció fejlesztés
– Stabilizáció fejlesztés
– Mozgásminta-tanítás (Funkcionális edzés)
– Preventív gerincedzés
– Core-stabilizációs tréning
– Pulzuskontrollált edzés
– Mummy Tummy Training (szülés utáni regeneráció)

Miért van szükség személyi edzőre?
– ha nem tudod, hogy is kezdj hozzá…
– ha nem ismered az alap testépítő/fitnesz gyakorlatokat
– ha nem tudod használni a gépeket, a testedet!
– hogy NE sérülj le!
– ha nem csak a vázizmodat szeretnéd edzeni, hanem a keringésedet is
– ha a kardio gépeket csak arra használod, hogy kiolvasd a magazinokat…
– hogy arányos legyél – nem a fekve nyomás és a bicepsz a két fő gyakorlat, alsótestre is kell edzeni 
– ha már unod a súlyzókat és a kardió gépeket, és szeretnél új gyakorlatokat, új eszközöket megismerni…
– ha pedig szabályosan csinálod a gyakorlatokat, akkor megtanítja, hogy tudsz még jobban FEJLŐDNI!
– hogy MOTIVÁLJON, és kihozza belőled ÉLETED LEGJOBB FORMÁJÁT! És segítsen abban, hogy azt MEG IS TUDD TARTANI!!!

Kiemelten ajánlott:
– kezdőknek, újrakezdőknek
– túlsúlyosoknak
– túlzottan soványaknak
– idősebbeknek, fiatalabb korosztálynak
– egészségügyi problémákkal küzdőknek (ízületi bántalmak, porckopások, gerincsérv, derékfájdalmak, csontritkulás esetén)
– speciális igényűeknek (IR, PCOS, Pm)

Állapotfelmérés és testsúlyelemzés után elkezdjük a fokozatosan és tudatosan felépített, pulzuskontrollált edzést.
Természetesen a megfelelő szakszerű bemelegítés és nyújtás elengedhetetlen része lesz az edzésnek.

Mobilizációval kezdünk, hiszen elengedhetetlen az ízületek megfelelő mozgathatósága a gerincünk védelme, a későbbi sérülések megelőzése és a fejlődés érdekében. Második lépés a stabilizáció fejlesztés, a core izomzat trenírozása (neuromuszkuláris kontroll), ezt követi a majd a mozgásminta (újra)tanítása, a funkcionális edzés.
A keringési rendszert és a vázizomzatot is eddzük, nagy hangsúlyt fektetve a kondíciós és a koordinációs képességekre is!
Kiváltjuk az optimális edzésingert, a szervezet túlterhelése nélkül.