Menü

Miben segíthetek?

Gratulálok!
Az első lépést már megtetted azzal, hogy felkerestél, így most már egy egészségesebb jövő áll előtted!
A mozgás kiemelten fontos az életminőség szempontjából, befolyásolja a hangulatunkat is.

– Szeretnél mindig vidám, és kiegyensúlyozott lenni?
– Szeretnél frissen, kipihenten, energikusan ébredni?
– Szeretnél formás testet, lapos hasat, kerek és kemény feneket?
– Szeretnél “deltás” hátat, kerek vállakat, dudorodó mellizmokat és erős bicepszeket?
– Szeretnél jól kinézni a nyaraláson fürdőruhában, modellként pózolni a nyaralós képeken? A barátnőd esküvőjén dekoratívan megjelenni?
– Szeretnél a haverokkal focizni úgy, hogy van levegőd, nem megy ki a bokád/térded, és nem vöröslik az arcod?
– Szeretnél két szatyrot gond nélkül felvinni a lépcsőn a második emeletre?
– Szeretnél arrébb tolni egyedül egy fotelt anélkül, hogy megfájdulna a derekad?
– Szeretnél fogócskázni a gyermekeiddel?
– Szeretnél egy céges csapatépítő tréningen jól szerepelni?
– Szeretnéd megelőzni/szinten tartani a csontritkulást?
– Szeretnéd leküzdeni az inzulinrezisztenciát?
– Szeretnél a CIVILIZÁCIÓS BETEGSÉGEK NÉLKÜL élni (magas vérnyomás, diabétesz, magas koleszterin szint)?
– Szeretnél DERÉKFÁJÁS NÉLKÜL élni?
– Szeretnél SOKÁIG ÉLNI, minőségi életet?
– SZERETNÉD LÁTNI FELNŐNI A GYERMEKEIDET?

Ne habozz! Kezdd el még ma!
Miért várnál holnapig, a következő hétfőig, a következő hónap elsejéig, a következő év első napjáig?
Minden nap, amikor nem figyelsz az egészségedre, a minőségi mozgásra és a helyes táplálkozásra, rombol téged! Nem szeretnéd inkább építeni magad? A családodnak, a barátaidnak, a munkatársaidnak szükségük van rád! Akkor lehetsz igazán értékes tagja a társadalomnak, ha nem hátráltatod, hanem SEGÍTED őket azzal, hogy minél egészségesebb vagy!
Egy vidám és kiegyensúlyozott, helyes önértékeléssel, önbizalommal rendelkező egészségesebb ember mindig példaképe társainak. Ugye Te is szeretnél ilyen ember lenni? Akkor vágjunk bele!

Első lépésként meg kell határoznod, hogy milyen formában tudod elkezdeni a minőségi edzést. Mikor tudsz időt szakítani az edzésre, MAGADRA!
Sokan azt gondolják, reggel nem tudnak edzeni, nem tudnak felkelni. Ezzel sokan vagyunk így. De ha egyszer, két hétig kipróbálod, hogy heti kétszer eljössz reggel munka előtt edzeni, be fogod látni, hogy sokkal jobbak azok a napjaid, energikusabb vagy azokon a napokon, amikor munka előtt eljöttél edzeni! Milyen további előnyei vannak a reggeli edzésnek? Reggel nem jön közbe olyan probléma, mint délután. Még ezt küldd át légy szíves, még azt be kell ma fejeznünk, ezt mindenképp ma meg kell csinálnunk, mert ma jár le a határidő. Ugye veled is előfordult már, hogy elhatároztad, ma mindenképp eljössz 17 órakor a munkából, de mindig közbe jött valami? Esetleg el tudtál indulni időben, de dugó volt, és nem értél oda edzésre? Reggel mindezek nélkül, nyugodtabban, kevesebb hátráltató tényezővel tudsz elindulni edzeni, tehát, ha teheted, válaszd a reggeli edzést!

Ha kizárólag délután, este, munka után tudsz időt szakítani az edzésre, semmi gond! Várlak szeretettel délutáni/esti edzéseimen is!

A csoportos edzéseket mindig fix időben, fix helyen tartom, erről bővebb információt találsz: ITT!

Ha van időd és lehetőséged, természetesen a személyi edzést ajánlom. Miért? Egy csoportos edzésen osztott az edző figyelme, a résztvevők számával arányosan. Egy csoportos edzésen, ha hátul állsz, nem látod és nem hallod, mint mutat/mond az edzés, és ő sem lát téged olyan jól, nem tudja kellő képen javítani a mozgásodat. Egy csoportos edzésen nincs annyi idő és lehetőség, hogy személyre szabjuk az edzésedet (lehet, hogy gyakran fáj a derekad, korábban volt baleseted, sérült a vállad, túlsúllyal küzdesz, fáj a térded, a bokád). A csoportos edzésen lassabb tempóban tudunk haladni, több idő, míg elsajátítod a helyes mozgásmintákat, tehát megtanulsz helyesen edzeni.

A személyi edzést mindig állapotfelméréssel kezdjük, hogy feltérképezzük, honnan indultunk, milyen hátráltató tényezők vannak jelen, vannak-e testtartásbeli problémák, izomdiszbalanszok, diszfunkciók.
A személyi edzés alkalmával figyelembe tudjuk venni az esetleges problémáidat, és azokat a helyükön kezelni, és lehetőség szerint “megjavítani” őket, és megtanuljuk, hogyan kell helyesen mozogni a mindennapi életben anélkül, hogy később fájna a derekad.

Jó helyen jársz, ha:
– szeretnél fogyni
– szeretnél formásodni
– szeretnél erősödni
– szeretnél a csontritkulás ellen tenni (ellenállásos edzés)
– szeretnél IR-esként edzeni (izomtömeg-növelésre, közepes intenzitású pulzuskontrollált edzésre van szükséged)
– szeretnél edzeni, de gyakran fáj a vállad, térded, bokád
– szeretnél edzeni, de gyakran fáj a derekad!

A derékfájás hátterében általában a nem megfelelő testtartás áll, az ízületeid nem kellőképpen stabilak, mobilak, és a túlfeszült, görcsös izmaidnak nyújtásra, a túlnyúlt, gátlás alá került izmaidnak pedig aktiválásra, majd erősítésre lesz szükségük. És ott vannak azok a fasciák! Az izmainkat, szerveinket és az egész testünket fasciák (kötőszövetes elemek) hálózzák be, amelyek megfelelő rugalmasságukkal hozzájárulnak a mozgásokhoz, ezeket, vagyis a fascialáncokat is figyelembe vesszük az edzésnél! Továbbá az edzéseinket nem izomcsoportonként, hanem izomlánconként tervezzük, természetesen az alsó- és felsőtest megfelelő arányban kap terhelést, vannak különböző irányú toló- és húzó feladatok, oldalsó, diagonális, rotációs és antirotációs gyakorlatok. Ezek mind elengedhetetlen részei az edzésnek, hiszen így tudjuk kiküszöbölni a “ferde” hajlamaidat 🙂 Vagyis a helyes és szimmetrikus testtartásban végzett gyakorlatokkal hozzájárulunk a mindennapi életben szükséges helyes testtartáshoz és helyes mozgásminták (funkcionális gyakorlatok) használatához.

Elengedhetetlen része az edzésnek a SZAKSZERŰ BEMELEGÍTÉS ÉS NYÚJTÁS, és persze a TUDATOSAN TERVEZETT, SZAKSZERŰ EDZÉSsel lehet fejlődni, a megfelelően kiváltott, optimális edzésingerekkel (alul- vagy túlterhelés nélkül).

Ezért van szükség személyi edzőre!

Keress bizalommal, a személyi edzésekről bővebb információt találsz: ITT!